Księgowość dla programistów

Księgowość dla branży IT

Oferta dopasowana do Twoich potrzeb

Taka powinna być nowoczesna księgowość

KSIĘGOWOŚĆ
DLA PROGRAMISTOW

Branża IT jest powszechnie uznana za jedną z najszybciej i najprężniej rozwijających się branż na świecie. Wysoka dynamika rozwoju branży niesie za sobą równie dużą dynamikę zmian dotyczących rozliczania usług programistycznych oraz kosztów uzyskania przychodu. Dlatego coraz więcej programistów i pracowników IT decyduje się na outsourcing usług księgowych.

Księgowość dla programistów to kompleksowy pakiet usług księgowych, kadrowo-płacowych i podatkowych, w ramach którego zapewniamy obsługę dostosowaną do specyficznych potrzeb i oczekiwań branży. Dokumentację księgową prowadzimy w zakresie:

• Podatkowej Księgi Przychodów i Rozchodów,
  • Ewidencji Ryczałtu,
  • Karty Podatkowej,
  • Ksiąg Rachunkowych.

Księgowość dla programistów – usługi dla freelancerów oraz firm

Jako jednostka posiadająca bogate doświadczenie w obsłudze branży IT naszą ofertę księgowości dla programistów kierujemy do freelancerów (jednoosobowych działalności gospodarczych, pracowników zatrudnianych w oparciu o umowę o dzieło lub zlecenie) oraz firm niezależnie od formy prawnej prowadzonej działalności.

Księgowość dla programistów – Warszawa

Do współpracy z Biurem Rachunkowym Creative zapraszamy programistów oraz firmy działające w szerokorozumianej branży IT. Nasze usługi świadczymy na terenie miasta Warszawa, zapewniając odbiór dokumentacji księgowej od Klienta oraz terminową realizację wszystkich usług. Zakres naszych obowiązków obejmuje m.in.: sporządzanie deklaracji na potrzeby podatku dochodowego, obliczanie miesięcznych zaliczek na podatek dochodowy, prowadzenie rozliczeń z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych, sporządzanie deklaracji ZUS oraz rocznego zeznania podatkowego. W razie pytań lub wątpliwości pozostajemy do Państwa dyspozycji.

Prowadzimy również księgowość dla dużych i małych firm, w tym księgowość dla ecommerce.